Izvoz širom sveta nakon sajma Anuga u Kelnu

Trinaest srpskih prehrambenih kompanija učestvovalo je na najvećem svetskom sajmu ANUGA 2011 u Kelnu, održanom između 8. i 12. oktobra. Šest kompanija izlagale su u sklopu nacionalnog paviljona i to: Master Frigo, Pionir, Healthy Fruit (Agrograf), Frigonais, Foodland i Agranela. Ostalih sedam kompanija izlagalo je samostalno.

IZVOZ ŠIROM SVETA NAKON SAJMA

Kompanije su objavile da su realizovale prodaju u vrednosti od 2 miliona dolara a da se za izvoz robe u vrednosti od 3,2 miliona dolara još uvek vode pregovori. Voće i proizvodi od voća uglavnom se plasiraju na tržište EU dok će konditorski proizvodi od sada moći da se nađu i na tržištima Mongolije, Tajvana, Libana, Južne Afrike i Izraela.

Smrznuto, sveže i suvo voće, pirei, džemovi, sokovi i konditorski prozivodi samo su deo širokog asortimana prozvoda koji bili izloženi na ovogodišnjem sajmu.

Učešće srpskih kompanija na ovogodišnjem sajmu pomogli su Agrobiznis projekat Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i Privredna komora Srbije.

Svake druge godine, kompanije iz celog sveta okupljaju se na sajmu ANUGA u Kelnu i prezentuju svoje proizvode predstavnicima prehrambene industrije. Na sajmu ANUGA 2011, izlagalo je 6.596 kompanija iz 100 zemalja. Preko 155.000 ljudi iz 180 zemalja posetilo je sajam ove godine.

Agropress

Nemate prava da komentarišete. Samo registrovani korisnici mogu postavljati komentare.